Translate

חפש בבלוג זה

3.1.2020

משחקת בצעצועים של הילדים


טרנד התכשיטים שעשויים מצעצועי ילדים קטנטנים הוא לא חדש. למעשה אני רואה אותו כבר שנים בפינטרסט אהובתי.
במשך שנים אספתי כל מני צעצועים קטנים שמצאו חן בעיני מתוך מטרה לעשות מהם יום אחד תכשיטים. אבל היום הזה הלך ונדחה בעיקר כי לא ממש הבנתי איך לחורר אותם.

והנה הגיעה שנת 2019 ואני נגרית חובבת שלא מפסיקה לקדוח בעצים - ואם אפשר בעץ למה לא בפלסטיק? 
אז הלכתי לחנות הטמבוריה המקומית ורכשתי מקדח קטן במיוחד (2 מ"מ אם כבר שאלת), ויאללה לקדוח!
נותרו לי עוד כמה שאלות טכניות אבל ביקור בחנות התכשיטים הקרובה לביתי פתר לי גם אותן והיום אני מתהדרת בכמה שרשראות מעשה ידי...

למשל השרשרת הזו שעשוייה מדמויות קטנות של קינדר ועוד כל מני קישקושים בשחור ולבן:

או השרשרת הירקרקה הזו שעשויה מכל מני חלקי פלסטיק ירוקים:

ניסיתי גם להשחיל פקקים של בקבוקי מים:


וכל מני חרוזים וצעצועים שכבר יש להם חור:


הטכניקה נחמדה והתוצרים משמחים לבב אנוש ומתאימים בדיוק בשבילי :)

אהבתן? שנאתן? ספרו לי על זה
נשיקות, לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה