Translate

חפש בבלוג זה

4.12.2019

מצפרדע לנסיך - על מיחזור ומיחדוש


בשבועות האחרונים אני נסחפת אחרי רעיונות יצירתיים כאלה ואחרים ומנסה כל מני טכניקות בנגרות - ככה בשביל הכיף.
השליטה שלי במסור הג'יגסו משתפרת, אני כבר אלופה בהברגה וקדיחה ולצבוע היטב זה כוח העל שלי ממזמן :)
חלק מהפרוייקטים אני בוחרת וחלקם בוחרים אותי.

ככה קרה שהלכתי לבקר חברה, וחזרתי עם ארונית ישנה ומתפרקת:


ניסרתי את הרגליים והסרתי את הדלת, שייפתי מלאאא והסרתי שנים של אבק. אחרי זה הפעלתי את כוח העל שלי עם צבע ויצא ארגן אחסון לתפארת:


קצת פרטים טכניים:השתמשתי בצבע לקיר ורולר בכדי לצבוע. 
בזכות השנים וההתיישנות של העץ יצא מרקם מעניין. 
על מנת להכין את המלל הדפסתי את המילה הרצויה ואז העתקתי לשקף וחתכתי עם סכין חיתוך את האותיות. השקף שימש כשבלונה. 
הגלגלים הם של כסא משרדי.


הארגז כמובן יכול לשמש לאחסון פריטים שונים והוא עומד למכירה (ניתן ליצור עימי קשר דרך האתר או בואצאפ).

העבודה על הארגז הכניסה בי את רוח האחסון, והחלטתי לנסות לבנות אחד משלי. הפעם לא כפרוייקט של מיחדוש אלא ממש בניה מאפס. לצורך הפרוייקט השתמשתי בעצים שמצאתי ברחובות העיר.
את האמת? אני ממש מרוצה מהתוצאה.
יצא ארגז יפה וגדול שמכיל המווווון צעצועים. גם הארגז הזה למכירה (ניתן ליצור עימי קשר דרך האתר או בואצאפ):

ומבט מקרוב:


אז מה אתן אומרות איזה יותר מוצלח?

נשיקות,

לירון


2 תגובות:

  1. תשובות
    1. את מתוקה אמיתית. ותאכלס אפשר להרשם לבלוג ולקבל עידכונים...

      מחק