Translate

חפש בבלוג זה

5.1.2017

הזמנה לסדנת תחפושות

השנה החלטתי לעזור לכן ליצור את תחפושת החלומות הפרטית. איך זה עובד, ככה:

אתן בוחרות את הדמות שתרצו להכין. אני יושבת, חושבת ומתכננת מה הדרך הקלה והזולה ביותר למלא את המשאלה שלכן (בתיאום איתכן, כמובן). ואז אני נותנת לכן רשימת מכולת, מה לקנות ואיפה הכי כדאי. ביום הסדנא אתן באות לביתי הצנוע (בראש העין) וביחד איתי יוצרות את התחפושת.
אני אספק לכן חומרים משלימים קטנים (כגון חוטים, כפתורים, שאריות בדים, צבעים לבד וכד') ואת הידע העצום שיש לי ביצירת תחפושות, ואתן תיצרו את התחפושת שהכי רציתן!

מפני שיש פה תהליך מקדים של חשיבה, רשימת קניות, והקניות עצמן, חשוב להרשם מראש בהקדם האפשרי!
אז אם אתן בעניין, שלחו לי מייל ואשלח לכן את כל הפרטים (liron.shebs@gmail.com). 

ועכשיו אתן לכם לשטוף את העיניים עם תחפושות שתפרתי בשנים הקודמות:
זורו


שירן המעודדת
קאו גירל
תות
מייק האביר
כובע דינוזאור
אשמח לשמוע מכן בהקדם,
נשיקות,
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה