Translate

חפש בבלוג זה

5.10.2015

upcycle

כבר חודשיים עברו מאז שכתבתי פה. אני מקווה שעברו על כולכן חודשיים פוריים מבחינה יצירתית. אצלי החופשים של הילדים ביחד עם מעבר דירה דחקו את היצירה לכדי מינימום של תפירת מכפלות, הצרת מכנסיים ושאר עבודות קטנות שאינן שוות תיעוד. אבל הנה סוף סוף אנחנו חוזרים לשיגרה, וכולי תקווה שגם היצירתיות שלי תחזור לחיים. בינתיים אני חסרת חדר עבודה (שטרם סודר בדירה הנוכחית), ולכן אני מנסה להתרכז ביצירות קטנות ומועילות.

אז התחלתי בקופסאת הסכום הקטנה שלי, שלשמחתי כבר לא מתאימה למטבח הגדול החדש.

 הוצאתי שתי מחיצות וצבעתי, והרי לי מעמד ללקים:

את הקופסא צבעתי בצבע שמן לעץ, מה שהתברר כטעות איומה. צבע שמן הוא בלתי ניתן לניקוי והנסיון להכשיר מחדש את הרולר והמברשת עלה לי בהרבה טרפנטין. מסקנה לעתיד: להשתמש בצבעים מסיסים במים בלבד!

שדרוג נוסף קטן שעשיתי, שאינו כרוך כלל ביצירה אלא במחשבה יצירתית בלבד:
מדובר בארון אמבטיה פינתי ששמרתי במשך שנים מתוך מחשבה שאולי ישמש אותי. אבל בסופו של דבר גיליתי שהציר של הדלת שלו שבורה והדלתות קצת הצהיבו. בקיצור לא שוס.
 אז הסרתי גם את הדלת השניה והפכתי אותו למדף קטן לספרים וצעצועים:
אם למישהי יש רעיון מה לעשות עם הדלתות, אשמח לשמוע...

עד כאן בפינתינו חזל"ש. מקווה להפגש שוב בקרוב.
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה