Translate

חפש בבלוג זה

21.5.2019

מה משותף לבלון, אבטיח, תרנגול ומדף?

אם יש חומר שאני ממש ממש (ממש) אוהבת זה רצועות הגבס. מצד אחד פשוט ונגיש בכל חנות יצירה, מצד שני האפשרויות בלתי מוגבלות (כמעט).
את רצועות הגבס גיליתי לפני שנים ומאז אני מכורה. כשיש לי קצת זמן, חשק וצורך, אני יושבת לי בכיף עם ערימה של גרוטאות, מפסלת ומתמסרת ללכלוך...
לאחרונה שוב נחה עלי המוזה וישבתי ליצור. השוונג היצירתי גם הביא אותי לצבוע פסל שעשיתי ממזמן ועד היום ישב לבן ועצוב בסלון:



הדינוזאור החמוד הזה נבנה ממיטב הג'אנק שהיה לי בבית: פאזל ישן לאמבטיה (הבסיס), צינור משפריץ לבריכה (הצוואר), קופסא בצורת תפוח (הראש), שקיות ניילון (ידיים ורגליים) ופטמות של בקבוקים (לא בתמונה: הקוצים שעל הגב).

יצירה נוספת שיצאה תחת ידי הוא קערת אבטיח:

הקערה קטנה ומתאימה בדיוק לסוכריות (אני אוהבת לשים כזו על השולחן כשיש לי דוכן):


וגם הבאלגן שתמיד יש לי ליד המיטה קיבל פתרון דקורטיבי:


חוצמזה, צילמתי סוף סוף את התרנגול שעשיתי פעם מזמן:


בחודש יוני אני פותחת סדנאות לפיסול בגבס אצלי בראש העין. אם בא לך להתנסות בטכניקה, לפגוש יוצרות אחרות, להשאיר את הלכלוך אצלי ולחזור הביתה עם פסל מעשה ידייך את מוזמנת בשמחה. דף ההרשמה והפרטים נמצאים . באתר שלי. שימי לב שהרשמה למועדון החברות מזכה אותך ב-10% הנחה.

אז מי יודעת איך קשור הבלון... ?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה