Translate

חפש בבלוג זה

10.8.2016

כל הצהוב הזה


מי שתופרת יודעת שזה די מבאס להחליף חוט במכונה, גם אחרי 10 שנים של תפירה, אני מודה, שזה מבאס אותי. כן, זה לוקח בדיוק שתי שניות, אבל... 
וזה מה שהביא אותי לחשוב שאולי כדאי ליצור לפי צבע. כלומר לבחור צבע, להזכר בכל הפרוייקטים שרציתי לעשות בצבע הזה ויאללה - לעבודה. 
אז השבוע בחרתי בצהוב וזה מה שיצא:

פיקצ'ו צהוב. את הגזרה לקחתי מכאן. מה אומר ומה אספר, זה לקח לי יומיים של עבודה מאומצת. הגיזרה מגיעה ללא הדרכה, ככה שרוב הזמן ניחשתי, טעיתי, פרמתי, תפרתי, מילאתי, הוצאתי את המילוי ושוב תפרתי ופרמתי וכו'. בכל הזמן הזה התפללתי שהבן שלי, עידו, יאשר את התוצר הסופי. לבסוף הצלחתי והאושר היה גדול. עידו היה מאד מרוצה והוא הולך עם הבובה לכל מקום, אפילו לג'ימבורי:


פיקצ'ו ועידו בג'ימבורי

בבית, רגע השמחה הראשון

מקדימה ומאחורה


קלמר פיל צהוב. את הקלמר הזה תיכננתי ממזמן על הנייר, אבל משום מה היה לי מחסום יצירתי ולא הצלחתי להוציא אותו אם הפועל. השבוע הצהוב שלי נתן לי את ההזדמנות לנשום עמוק וללכת על זה. אני מרוצה:
החדק הוא גם הרוכסן...
את הפיל ניתן לרכוש כאן.

כשנגמר לי החוט הצהוב שמתי מהר חוט אדום ותפרתי לפיקצ'ו גם כדור.
 בשבוע הבא ילדי יוצאים לחופשה ואני איתם, אז יהיה פה קצת שקט יצירתי. אני מאחלת לכולכן חופשה נעימה ויצירתית... 

2 תגובות: