Translate

חפש בבלוג זה

15.11.2015

מהפח אל חדר הילדים


לא יודעת מה איתכן, אבל אני משתגעת מהמשחקים שעולים שקל וחצי ומתפרקים אחרי יום. הנפש האקולוגית שבי ממש זועקת! ולכן כשהתפרקה עגלת הבובות שלנו, החלטתי שאני משקמת אותה. השלד היה בסדר, מה שהיה דרוש זה להדביק את הגלגלים המתפרקים ולתפור מושב חדש. בקטנה :).

ככה זה נראה לפני:
before - dolls pram  by Liron Shebs
גלגלים מתפרקים ומושב קרוע

 קצת דבק אפוקסי, בדים שמחים ותפירה וזה מה שיצא אחרי:
after - dolls pram  by Liron Shebs
אחרי - הגלגלים מודבקים ויש מושב חדש


והבובה מדגמנת (גם הבובה תוצרת בית כמובן):
after - dolls pram  by Liron Shebs

after - dolls pram  by Liron Shebs
מאחור - בד פרחוני
 וככה הצלנו עוד צעצוע מהפח (לפחות לזמן מה),

לירון

תגובה 1:

  1. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+22958359273).

    השבמחק