Translate

חפש בבלוג זה

5.3.2019

על חתולים ארנבים ונסיכות

עצמאית או שכירה, איך שלא מסתכלים על זה, יש לעבודה נטייה לשאוב אותי לתוכה. תוסיפו לזה את העובדה שאני עצמאית עם שני עסקים ותקבלו מתכון לעייפות החומר :)
אז החלטתי להקדיש מדי פעם שישי אחד או שניים לפרוייקטים אישיים שעושים לי טוב על הלב.


לדוגמא שמלה שחורה קטנה עם ארנב הפוך

או חולצה אפורה עם שרוולים חתוליים

התמונות צולמו במעגלים שונים של קישורי אמהות (ארגון נטוורקינג המאפשר לי להכיר אמהות עצמאיות אחרות ולהן להכיר אותי), בכל תמונה אני מציגה מוצר מהחנות שלי.

הפרוייקט הכי ארוך שעבדתי עליו לאחרונה הוא פרוייקט פורים (מפתיע?).
אתן יודעות שפורים הוא החג האהוב עלי.
עדי החליטה שהשנה היא רפונזל.
תפרתי את השרוולים (רק) 4 פעמים, אבל הי! הצליח לי בסוף


הילדה מרוצה וגם אני.
הזמן הולך ומתקצר ועדיין נותרה לי התחפושת של עידו אותה תגלו בהמשך.

בינתיים בפן המקצועי החנות שלי התחדשה בתמונות יפות שצילמה מוניקה פיץ, אז אתן מוזמנות לקפוץ ולראות. אני מזכירה לכן שאני שולחת לכל העולם, כך שגם אם החברה שלכן גרה בספרד היא יכולה להנות מהמוצרים שלי :)

נשיקות,
לירון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה