Translate

חפש בבלוג זה

14.8.2017

חם-חם


אוגוסט כבר הפציע עלינו לפני שבועיים, ואני מנצלת את ההזדמנות שיש לי ילד אחד (בן 7+) בבית וילדה אחת שעדיין במסגרת כדי ליצור במשותף. כבר כתבתי פה בעבר שאני מאמינה גדולה בסדנאות, גם כאלה שיכולתי לכאורה לעשות לבד. כי זה גם נותן לי מסגרת זמן ליצירה וגם חושף אותי לחוויות חדשות ולימודיות.

אז לקחתי את עידו והלכנו לאסתר פורשר שגרה לא רחוק מאיתנו בבארות יצחק. יש לה נגריה גדולה שבה היא גם יוצרת וגם מלמדת את כל מי שרוצה: לנגר, לשפץ וליצור. אסתר היא אישה ממגנטת והתאהבתי בה ברגע שנפגשנו. גם הילדים (הלכנו עם חברים) התאהבו בה מיד, כי יש לה את היכולת המופלאה לדבר עם כל אדם כאילו הייתה חברתו הטובה ביותר, ללא תלות בגילו או מינו.

בסדנא בחרנו שרפרף ממגוון השרפרפים הגדול שיש לאסתר ושיפצנו אותו. אני חייבת לספר לכן, שהיה כ"כ כיף שבמקום שעתיים, נשארנו שם כמעט 4 שעות שבסופן "גררנו" את עצמינו הביתה רק בגלל שהייתה ילדה קטנה שצריך להוציא מהגן.

אנחנו בחרנו לשדרג את השרפרף ע"י צביעה ושימוש בשבלונה, והחברה שהייתה איתנו בחרה לשדרג את השרפרף שלה ע"י פסיפס. אז הנה כמה תמונות נבחרות:

צובעים את הבסיס, וזה אחרי ששייפנו

קצת באלגן של נגריה, אני מתה על זה
אני חותכת במרץ את השבלונה. את התמונה צילם עידו
השבלונה מוכנה לריסוס
לפני הריסוס שמים מסיכות 
ברגע האחרון הוספנו גם שלט לדלת, היה מוי כיף
ו... מוכן!
לסיכום, אם אתן רוצות בוקר של כיף, לבד או עם הילדים אני ממליצה בחום ללכת לבקר את אסתר. חזרנו "מעופפים" מאושר ולקח לנו שבוע לנחות.

אז איך עובר החופש שלכן?
ספרו לי,
לירון

4 תגובות: