Translate

חפש בבלוג זה

19.9.2017

מדפים, עוגן, נחשים וארנבונים. איך כל זה מתחבר? כנסו ותראו...


אז החופש הגדול נגמר, התאקלמנו בגן ובבית הספר ונותרו המון דברים שרציתי לספר לכן ולא הספקתי. חלק אספר לכן היום וחלק בפעם הבאה.


נתחיל עם עוד סדנאות מופלאות שהספקתי לעשות עם עידו (בן 7.5) בקיץ הזה:
בסדנאת נגרות של שירי גולדשטיין, הכנו זוג מדפי קופסא לסלון שלנו. שירי בדרך כלל מעבירה סדנאות שבהן בונים מוצר מתוך רשימת מוצרים שהיא מציעה (בית בובות, טירת אבירים וכו') אבל כשביקשתי ממנה לבנות זוג מדפים מותאמים היא זרמה איתי. הגענו לסטודיו המדהים שלה, והאנרגיות היצירתיות כבר התחילו לבעבע. בילינו שם זמן מהנה ביחד שבו מדדנו, ניסרנו, קדחנו, חיברנו וצבענו זוג מדפים מהממים. היה נהדר! שירי מאד סבלנית, מקצועית ונעימה ואני בהחלט ממליצה לכן ללכת ולהתנסות בסדנאות שלה. אם הייתי גרה לידה, הייתי שולחת את עידו (ואותי) לחוג השנתי שלה :). הנה כמה תמונות:
עידו צילם אותי בפעולה

זאת שירי

המסגרת מוכנה

והתוצרים
וככה זה נראה בבית
הסדנא הנוספת שהספקנו לעשות ביחד בחופש הייתה אצל נומי מלול אוהד. הכרתי את נומי דרך הפייסבוק לפני מספר שנים, עקבתי בשקיקה אחרי הציורים שלה וגם פגשתי אותה פעם במכירה בה רכשתי שרשרת וטבעת בעיצובה המשרתות אותי כל הזמן. כששמעתי שנומי מעבירה סדנאות יצירה עם ילדים מיד הגעתי, ולא התאכזבתי. הסטודיו של נומי מטריף (נמצא בכפר סבא, ממליצה לכל חובבות הצבע להגיע), והיא בעצמה אישיות צבעונית, מהנה ויפה כמו היצירות שלה. בילינו כמה שעות נהדרות ביחד, והכנו עוגן מעוצב לחדר של עידו ועדי. רוצות תמונות? ברור!
אז הנה:

מהסטודיו, תראו איזה יופי

שרשראות

למות

וזה מה שהכנו, עוגן מעוצב
גם בתחום העיסקי יש חדש! איילת בן גור בעלת המותג LuLaLu ואני החלטנו לשתף פעולה והחל מהחודש תוכלו לרכוש סט של נחשוש (מבית LuLaLu) ובובה (מבית HappyLI) אצל כל אחת מאיתנו. עלות הסט 340 ש"ח, וניתן לבחור את צבעוניות הנחשוש ואת דמות הבובה מבין 4 עיצובים שונים. אם אתן רוצות להזמין סט שכזה תוכלו לפנות אלי או אל איילת.
נחשוש של LuLaLu ובובה שלי (צילום: דנה עובדיה)

גם בובות סמנתה יכולה להיות חלק מהסט שתבחרו (צילום: דנה עובדיה)

בקרוב כל הסטים גם יעלו לחנות הפייסבוק שלי, ובינתיים תוכלו להזמין אותן דרכי ולראות את כל הסטים באתר של LuLaLu

יש לי עוד המון מה לספר לכן, אבל זה יקרה בפעם הבאה,
שתהיה לנו שנה טובה!
נשיקות,
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה