Translate

חפש בבלוג זה

10.4.2016

סוף סוף באטסי וגם הטבה בשבילכן!

ב-2005 לקחתי את הקורס הראשון שלי לתפירה ומאד לא יכולתי להפסיק. אני חושבת שחוץ משמיכות טלאים ניסיתי לתפור הכל: בגדים, וילונות, כריות, תיקים, תאי אחסון ומה לא. אבל הכי הכי, אני אוהבת לתפור בובות.
בובות מאפשרות לי להתפרע עם הדמיון ולהשתגע עם הצבעים. יש להן אישיות משלהן ולפעמים אני נפעמת מכמה הן יוצאות שונות זו מזו למרות שנולדו מאותה הגיזרה. 



מזה זמן מה אני עומלת על הקמת חנות בובות באטסי. הקמת חנות אינה קלה כפי שמדריכי אטסי מתיימרים לספר לנו. תחילה צריך לתכנן וליצור מלאי הגיוני, אחר כך צריך לצלם תמונות טובות. לתמחר, את הבובה והמשלוח (לא לשכוח לשכלל מיסים ועמלות של כל מי שבדרך), לכל בובה למצוא כותרת, כזו שתהיה טובה מספיק כך שהבובה תעלה למשתמש בזמן חיפוש. להוסיף תגיות, מדיניות החנות, קצת על עצמי ו... ועוד ועוד. מדובר על ימים של עבודה!

אז אני שמחה להודיע שסוף סוף, עם מלאי קטן אך איכותי אני פותחת את חנות האטסי שלי





אתן מוזמנות לראות ולהתרשם, אשמח לקבל הערות והארות וגם חיזוקים חיוביים. אהבתם? שתפו חברים וחברות.

כל קוראות הבלוג שלי זכאיות ל-15% הנחה על מחירי כל הבובות!!! כדי לממש את ההטבה הקישו DODALIRON בזמן התשלום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה