Translate

חפש בבלוג זה

9.4.2016

40 שבועות, שלושה ימים ושעתיים



ב-9 לאפריל לפני שנתיים בדיוק התחלתי להרגיש צירים. זה היה לפנות בוקר ואני שמחתי שסוף סוף הולך להגמר ההריון הסיוטי הזה.
בשעה 7:30 שם בן זוגי את בנינו הבכור בגן, לאחר מכן הוא התקלח, ארז תיק וב-9:00 יצאו לכוון בית החולים. 9:00 היא שעה של פקקים ובשלב הזה כבר התחילו להתגבר הצירים ולשבת באוטו היה תענוג מפוקפק. התפללנו שלא ירדו המים, לא באוטו (למרות שישבתי על מגבות, אבל ירידת מים הוא אירוע רטוב מאד, מנסיון).
ב-9:30 הגענו סוף סוף למיון יולדות. בשלב הזה כבר היה לי קשה לעמוד ונשענתי על העמוד בכניסה בזמן שבו זוגי ניגש לפקידה בקבלה. אחות שראתה אותי מקופלת ונוהמת, פינתה הריונית אחרת מאחד החדרים והכניסה אותי למוניטור ובדיקה. ומשם - בטיסה ותוך דקות ספורות לחדר לידה.
בחדר הלידה הכריחו אותי לשכב כי הדופק של העוברית היה איטי, כל מי שעברה צירים יודעת שלשכב זו התנוחה הגרועה ביותר. הנהמות שלי הפכו לצעקות.
ב-10:10 בערך הודיעה לי המילדת כי לא אספיק אפידורל, נכנסתי לפאניקה.
כ-5 דקות אחרי זה נכנסה הרופאה והחליטה בכל זאת לתת לי אפידורל, נרגעתי.
לקח עוד איזה 20 דקות עד שבאה המרדימה ונתנה לי אפידורל.
ב-11:30 לאחר כמה לחיצות ואפידורל שלא השפיע, נולדה עדי, ביתי השניה.

כבר בבית החולים הבנתי שיש לי פה תינוקת חייכנית ורגועה. בניגוד לאחיה הבכיין, שעשה לי חופשת לידה לחוצה, עדי הייתה תינוקת שקטה, חייכנית ומאושרת. באותה תקופה לא הפסקתי לזמזם את השיר HAPPY של פארל, כי זה היה בעיני השיר על עדי.

היום עדי בת שנתיים. היא עדיין חייכנית ורגועה רוב הזמן, אך כבני שנתיים אחרים היא למדה להכנס להתקף זעם כשהיא לא מקבלת את מה שהיא רוצה. ההתקף כולל בכי, שכיבה על הרצפה ובעיטות, ממש כמו בספרים.
היא אוהבת לשיר ולרקוד, ומכיוון שיש לה אח גדול היא יודעת להלחם בכל כלי הנשק החשובים ולעשות קולות של מלחמה. שני המכשירים שהיא הכי רוצה לשחק איתם הם האייפד והשלט של הטלויזיה. לאחרונה היא גילתה את הקסם בבובות ובכך מרווה נחת לאמא שלה שאוהבת לתפור בובות. כמו בחורה אמיתית היא נהנית להתגנדר בשמלה ותסרוקת ואז נעמדת מול המראה ואומרת "יפה". היא מדברת בלי הפסקה בעברית ובג'יבריש ומאד מאד אוהבת את הגן (אפילו בשבת).

וכדי שלא תגידו שלא דיברתי על יצירה, הנה שמלה שתפרתי לה והיא דיגמנה בשמחה:








אז עדידוש, שיהיה במזל טוב ואני מאחלת לך תמיד להיות מאושרת וחייכנית כמו שאת.
אוהבת אמא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה