Translate

חפש בבלוג זה

19.10.2015

יצירה עם ילדים


תוכלו לדמיין לעצמכן שהרגע שבו ילדי ידעו לשבת ולהחזיק טוש היה רגע משמח עבורי. אין תענוג גדול מלשבת איתם וליצור. אני מודה שלוח הזמנים הצפוף שלי כאמא עובדת לא מאפשר לי לעשות זאת במינון שהייתי רוצה, אבל מדינתינו היהודית מספקת לנו המון חגים וחופשים, ואיתם המון הזדמנויות.
בתקופה האחרונה בני הבכור מחובר למסכים: אייפד, טלביזיה ומחשב. החלטנו שהגיע הזמן לשים גבולות בעניין, ופתאום גילינו שיש לנו המון זמן ליצירה משותפת :). אז הנה יצירה נחמדה, שאינה לוקחת יותר מדי זמן מצד אחד, אך תוצאותיה מרשימות מצד שני: צביעת אבנים.

שלב ראשון: אוספים אבנים. גיליתי כי זהו שלב כיפי מאד לבנים בני 5 ושמונה חודשים!!
שלב שני: פורשים ניילון על כל שטח המרפסת (או הגינה), מוציאים צבעי אקריליק וצובעים (אני עשיתי 2 אבנים והוא 3). זו ההזדמנות ללמד אותו לעבוד עם מכחול, לנקות בין הצבעים וכו'.
שלב שלישי: לאחר הייבוש משפריצים צבע על האבן עם מברשת שיניים. זה היה שלב נהדר, הילד ממש עף על זה! 

והתמונות:
עבודה עם מכחול ומברשת שיניים, כיף אמיתי
אבנים צבעוניות. מה עושים עם זה? מקשטים את המרפסת או הגינה.
שלב אחרון ולא חובה: למרוח לכה. אני מתכוונת לשים אותן במרפסת כקישוט ולכן הלכה הכרחית.

יצירה מהנה לכולן!
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה