Translate

חפש בבלוג זה

11.10.2015

באווירת הסתיו (שמלה לילדה)

נכון, עדיין חם מאד, אבל מטר הגשמים שהוטח עלינו בשבוע שעבר הזכיר לי שהנה מתקרב לו החורף. אני טיפוס של קיץ: מעדיפה למות מחום מאשר להרטב בגשם, אבל אם יש משהו שאני אוהבת בחורף זה להיכולת לתפור בגדים מפליז לילדים. פליז, כידוע לכל מי שעוקבת אחרי יותר משתי שניות, הוא החומר האהוב עלי: הוא נגזר בלי ללכלך, ומגיע במלא צבעים. בקיצור החומר המושלם בשבילי.
מעבר הדירה שגורר אחריו מני בלאגנים גרם לכך שבימים האחרונים כל הבדים שלי עומדים מקופלים בסלון (ויש לי הרבה!), מה שמיד מעורר את מיצי היצירה...
אז אספתי לי בדים
וציירתי לי ציור
כמה קווי מתאר
ויצאה אחלה שמלה
וזום אין לפרטים
ועוד אחד לקינוח

אחרי תקופה ארוכה ללא תפירה של ממש, אני מרגישה שחזרתי "לנשום"
שלומות לכולן
לירון

3 תגובות:

  1. באמת אחלה שימלה, אני דווקא אוהבת את החורף וממש לא אוהבת את החום.

    השבמחק
  2. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+22958359273).

    השבמחק