Translate

חפש בבלוג זה

9.12.2013

מיחזור מדליק - תערוכות ששווה לראות

העיר חולון מיתגה את עצמה לפני כמה שנים כעיר של תרבות, וככזו יש בה אינסוף תערוכות ששווה לראות. ביום שבת הלכתי עם אימי ואחותי לראות שתיים מהן. מה אומר ומה אספר - תענוג לעיניים, מומלץ בחום לכל יוצרת שמחפשת השראה!

התחלנו בגלריית חנקין שם מוצגת תערוכה בשם "מחזיר אור" (הכניסה חינם). את התערוכה יצר אייל רגב, וזה הלינק לאתר שלו. אייל יוצר גופי תאורה מחומרים ממוחזרים. אני באופן אישי פשוט התעלפתי מאושר. והנה כמה תמונות (ממליצה בחום ללכת לראות, התמונות אף פעם לא משקפות את היופי והמימדים)
מנורות עומדות עשוייות מסיפולוקס
חלקי אופניים ובקבוק שקוף שהפכו למנורות שולחן
הפייבוריט האישי שלי - מנורות קיר מחלקי אופניים 

לאחר ששבענו מאייל רגב עברנו למשכן לאומניות "בית מאירוב" שם הציגה יפה מאיר תערוכה בשם "בעקבות ממפיס" (הכניסה חינם). אומר ואתוודה כי לפני שבחרנו ללכת לתערוכה הצצתי בעבודות שלה פה וממש לא נפלתי. אבל כשנכנסתי לגלריה, לא האמנתי למראה עיני, מה ששוב מוכיח לי שתמונות לעולם לא יוכלו להחליף מציאות. יפה מצטיינת בצבעים חזקים (ממש כוס התה שלי). היא יוצרת פסלים ותמונות ע"י הדבקה של פריטים קטנים אחד ליד השני, לדוגמא כפתורים, אטבי נייר וכו'. המראה שנוצר הוא מהמם ביופיו, ואני באופן אישי הייתי לוקחת כמעט כל פריט שם לבית הפרטי שלי. והנה כמה תמונות:

גוף אנושי עשוי מהמון כפתורים


שמלה עשוייה מפאזלים

תמונה עשוייה מחתיכות נייר מקופלות
יצאנו עם חיוך על השפתיים והשראה בלב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה