Translate

חפש בבלוג זה

24.12.2013

תרבות ברמת השרון

כן, כן, אני בשוונג של תערוכות. כי אם אין חשק ליצור (בגלל ההריון המעייף שאני עוברת) אז לפחות לשטוף את העיניים והנשמה ביצירות של אחרים.
השבוע ביקרתי במספר תערוכות ברמת השרון.
התערוכה הראשונה התקיימה בגלריה של רוני מירון. לתערוכה הזו הגעתי בזכות לימור, מורתי היקרה לתפירה, שמפציצה בתקופה האחרונה עבודות בתערוכות. התערוכה נקראת "סוד הקיפולים":
המקום מקסים והעבודות מעוררות השראה, ורוני בעצמו חתיכת טיפוס :). הנה עבודות שאהבתי במיוחד:
לימור יוסיפוביץ
מיה אזרן
שלמה עידן
ורד בר עוז צליח
והיו עוד עבודות רבות אחרות שכדאי ללכת ולראות.

התערוכה השניה שביקרנו בה נראת "אובייקטבעי" התקיימה במוזיאון הגיאולוגי (פתוחה עד ה-31 לדצמבר) והציגה תכשיטים בהשראת הטבע. הנה כמה מוצגים שאהבתי במיוחד:
טבעות - חן פייפר
טבעות
תנאי התאורה לא איפשרו לי צילום נורמאלי, אני ממליצה לקפוץ ולשזוף את העיניים!

התערוכה השלישית שביקרנו בה היתה בבית יד לבנים (ממש ליד המוזיאון), שם הציגה אוה פרקש-פישהוף את ציוריה בתערוכה שנקראת "דיוקנאות". במקרה הזה זה ממש לא כוס התה שלי, מדובר בציורים ריאליסטים. אני נהניתי בעיקר מהפיסול:
אם לסכם, אז אכן היה מרומם נפש ומעורר השראה, ממליצה בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה