Translate

חפש בבלוג זה

11.10.2021

שלושת העלמות

 


קירות ביתי מלאים בציורים שציירתי. רובם וותיקים, החל משנות התיכון, האוניברסיטה או מהשנים האחרונות, לאחר שהילדים נולדו או כשעיצבתי חדר בבית. אבל, דווקא בגלל שכל הקירות כבר "תפוסים" מזה תקופה ארוכה שלא ציירתי משהו חדש. כזו אני, פרקטית ומשימתית.

כשבאה לי מדי פעם המוזה לצייר, דחקתי אותה הצידה והתעלמתי... 
אבל בתקופה האחרונה החלטתי לזרום עם החשק ולהחליף את שלישיית העלמות שתלויה אצלי בכניסה לבית בסט חדש של ציורים. את השלישיה הנועזת ציירתי כשהייתי סטודנטית, אי שם בתחילת שנות ה2000, והן עברו איתי מאז בין בתים.

הפעם החלטתי לנסות להחליף את הטכניקה ואת סקלאת הצבעים והנה התוצרים:




היה לי כ"כ נעים עם פלטת הצבעים הזו שציירתי עוד גברת


איזה כיף לחזור לצייר!
אבל אני, כמו תמיד, כבר רצה ליצירה הבאה (שלא בתחום הציור) עד שידגדג לי שוב באצבעות...


נשיקות,

לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה