Translate

חפש בבלוג זה

29.1.2020

מה בין אומנות לאמונה


בכל פעם שאני נמצאת בתהליך של יצירה אני נוכחת מחדש כמה אמונה צריך בשביל ליצור:
הרעיון שיושב אצלי בראש לא תמיד נראה אותו דבר כשאני מנסה ליישם אותו. לפעמים זה לא מצליח בכלל ולפעמים פשוט צריך להאמין שזה יצליח ולהמשיך לנסות.
קחו למשל את הפרוייקט הנוכחי: מתלים.

את הרעיון יש לי בראש כבר 4 שנים (מאז שעברנו דירה).
את המתלים עצמם רכשתי עוד אז, כשעברנו, והם חיכו לי בארון.
אתמול החלטתי שזהו! חייבים להוציא אותו אל הפועל. 
סימנתי, קדחתי וצבעתי.
כבר בקדיחה היה צורך באמונה: אני אומנם יודעת לקדוח בקירות, אבל תמיד יש חשש שאקדח במקום בעייתי (חשמל\צינור או ברזל). לשמחתי הצלחתי לקדוח ארבעה חורים בהצלחה.
במהלך הצביעה התחלתי להרגיש את החשש שזה פשוט לא יצליח. הצבע היה שקוף מדי על הקיר והייתי צריכה להמשיך ולהוסיף שכבות בשביל לקבל את מה שרציתי. אז המשכתי. לא ידעתי אם זה יצליח או לא אבל האמנתי שזה יצליח.

ואכן זה הצליח, ואפילו מעל למצופה. אני ממש מרוצה מהתוצאה!


מה איתך? איך את מרגישה כשאת יוצרת?

נשיקות,
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה