Translate

חפש בבלוג זה

24.5.2018

יום הולדת ----- לי!


היום ממש לפני 39 שנים הגחתי לאויר העולם אחרי שאמא שלי צרחה בחדר לידה 17 שעות (מי שמע אז על אפידורל?).
כן היום יש לי יומהולדת וזה תירוץ ממש טוב לגרור את אהובי לפעילות יצירתית. ואם כבר פעילות יצירתית אז שיהיה במקום שעושה לי כיף: אצל אסתריקה!

יצאנו לנו, שרון ואני לבארות יצחק ליצור ביחד ספסלים למרפסת, וכצפוי היה כיף לא נורמאלי. בדרך חזרה חשבתי לעצמי למה אני כ"כ נהנת אצל אסתר והתשובה היתה כי יש לה נפש חופשיה ומוארת, וכי היא בעצמה מאלתרת, מנסרת ומנחשת בדיוק כמוני מה צריך לעשות. חשבנו ביחד, התלבטנו ביחד, עשינו, טעינו ותיקנו. ובסוף יצאה תוצאה פשוט מדהימה!
בגלל שאסתר משתמשת אך ורק בחומרים ממוחזרים חלק גדול מהעשיה כוללת שיוף. מצד שני נחמד לחשוב שהספסל שנו היה פעם פרגולה

כשלא שייפנו קדחנו וחיברנו חתיכות זה לזו. בשלב שבתמונה אנחנו עוד לא יודעים מה יצא ואיך נעשה את המשענת

החלטנו לעשות שני ספסלים אחד גדול ואחד קטן, ככה נוכל מדי פעם לשנות את הסידור בחוץ, זה הבסיס של הגדול
לפני הצביעה צריך לנקות את כל האבק מהשיוף
נחשו איזה צבע בחרנו?
אחרי 6 שעות של יצירה, מאובקים, עייפים ומסנוורים מהשמש - סיימנו!

וזה כבר בבית במרפסת, אני מאוהבת!

ובנושא אחר - מכירות את זה שלא בא לכן? לא בא לכן לעבוד, לטייל, ליצור. אז לפעמים יש לי תקופות כאלו שבדרך כלל מלוות ברגשי אשם ורשימת משימות גדולה שמחכה לי בחדר העבודה. אז מצאתי פתרון יצירתי: ללמוד! היום אפשר ללמוד במיטה, רק פותחים יוטיוב ואפשר למצוא מלא דברים שחשוב ללמוד. ובזמן שאני לומדת הידיים סורגות. כל יצורות כזה לקח לי בערך שעתיים (הי, אני תופרת מהר וסורגת לאט). מה שאומר שלמדתי די הרבה :)




אז, שיהיה לי מזל טוב!
נשיקות,
לירון

תגובה 1: