Translate

חפש בבלוג זה

16.7.2017

לכובע שלי 4 עיניים ולשון


כבר זמן מה שאני רוצה לעשות עם הילדים שלי פעילות יצירתית חדשה, כזו שעוד לא עשינו. חשבתי המון מה אפשר לעשות עם שניהם ביחד: בכל זאת, הוא בן 7 והיא בת 3 והיכולות המוטוריות שלהן מאד שונות כמו גם תחומי העניין. לשמחתי קרה לי מה שבד"כ קורה כשאנחנו מזמנים לחיים שלנו פתרונות: פגשתי את האדם הנכון, שייתן לי השראה ורעיון. לאדם הזה קוראים ענבר קהן, והיא הבעלים של המוצר הגאוני (בעיני) "הקופסא" (ועל כך אכתוב בהרחבה למטה, אני מבטיחה!)
אז ביום שבת הוצאתי למרפסת שני ילדים, שני כובעים, המון בדי לבד, מספריים, דבק וכל מני חומרי יצירה שאני אוספת כמו פקקים, עיניים זזות וחרוזים. ונתתי לדמיון של הילדים להשתולל. הדבקנו, גזרנו, שוחחנו ויצרנו כובעים אישיים. היה מוי כיף!!
והנה כמה תמונות וגם התוצאות:
מתכננים את הכובעים

חומרי יצירה לא חסר בבית

עדי התלהבה מהאפשרות לשחק ב"צעצועים של אמא"

עידו החליט שאם אפשר 4 זוגות עיניים זה בהחלט עדיף על זוג אחד

הילדה אוהבת ורוד ונצנצים - היא שלי!
והתוצרים:
הדרקון המפחיד

יורק אש
עדי הדביקה מכל הבא ליד

הילדה מרוצה וגם אמא שלה
היה לנו מאד כיף, הרגשתי שאני מכירה קצת יותר טוב את שני הדרדסים שלי. והבוקר שניהם לקחו את הכובעים כדי להשוויץ בגן ובקייטנה. וחוצמזה שזה אחלה רעיון ליצירה עם הילדים.

ומכיוון שהבטחתי הנה כמה מילים על ה"קופסא"
* הקופסא היא דרך פשוטה, לזמן איכות אמיתי עם הילדים ללא מאמץ וללא הענות מוקדמות. ענבר כבר הכינה לכן הכל: את הפעילות, את החומרים ואפילו את הכלים הדרושים (כגון מספריים ודבק) והכל מגיע בקופסא. בכל חודש ענבר ממציאה קופסא חדשה כדי שלא ישעמם לה ולנו. אפשר לרכוש דרכה קופסא לילד אחד או יותר, ואפשר אפילו לעשות מנוי חודשי ובכך לזכות בזמן איכות חודשי עם הילדים. הקופסא היא רעיון גאוני בעיני למי שרוצה לבלות זמן יצירה עם הילדים אך לא יודעת מה ואיך. ענבר דואגת להסביר לכן בדיוק מה עושים, וגם מוסיפה שאלות פתוחות שמאפשרות לנו לפתח עם הילדים שלנו שיחה אמיתי על מה שקורה להם בחיים דרך יצירה ומשחק. בקיצור אם אתן רוצות ולא יודעות איך אני ממליצה לכן לשוחח איתה ולברר מה יש לה להציע (ובכלל ענבר בן אדם כל כך נחמד שזה שווה). תוכלו לדבר איתה דרך פייסבוק, האתר שלה או בנייד: 052-3113468

נשיקות,
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה