Translate

חפש בבלוג זה

24.5.2017

שיפוץ רהיטים, כן זה קורה שוב


ענת מייל הגיעה אלי כתלמידה לסדנאת הפינטרסט שלי ( * מי שרוצה לדעת מה זה "סדנאת פינטרסט" אני אכתוב על כך בסוף הפוסט, מבטיחה). המון אנשים יצירתיים מגיעים לסדנאות שלי, וזה תמיד כיף לי לראות כמה יצירתיות ומעוף יש בארצינו הקטנטונת. ענת סיפרה שיש לה סדנאות לשיפוץ רהיטים ומיד נדלקתי.


ענת והשידה שאני הבאתי לשיפוץ
בשיפוץ רהיטים כבר התנסיתי בעבר (שרפצמיג, מראה, ארוניות ועוד) אבל הרבה פעמים זה נגמר במפח נפש והבטחה לעצמי שלעולם לא אעשה זאת שוב. מצד שני, כמו הרבה דברים טראומטיים בחיים, אנחנו נוטים לשכוח את הייסורים ומתאהבים בתוצר (וכל אמא שקוראת את המילים האלה, מבינה על מה אני מדברת...)

מכיוון שברשימת ה TODO שלי יש הרבה רהיטים לשיפוץ, החלטתי לקפוץ לסדנאת שיפוץ רהיט של ענת ולו בשביל להתקדם עם הרשימה הארוכה ולהקדיש זמן וכוחות נפשיים למשימה. אני מאמינה גדולה בסדנאות, אפילו של דברים שאנחנו כבר יודעות לעשות. במקרה הטוב נלמד משהו חדש ובמקרה ה"רע" פשוט נפנה זמן בחיים שלנו לעשות משהו שאנחנו אף פעם לא מספיקות לעשות בבית.

ענת העבירה סדנא מצויינת ולכן החלטתי לשתף ולספר לכן, כי סדנאות יש מליון, אבל סדנא כמו של ענת קשה למצוא. 
אז למה אני כ"כ משתפכת? 
אני משתפכת כי ענת באמת הצליחה ללמד אותי דברים שלא ידעתי קודם. היא לא חסכה בטיפים, להפך, היא דאגה שכל משתתפות הסדנא ילמדו את כל הטכניקות האפשריות. היא סיפרה לנו על החומרים הכי כדאיים, על המברשות והרולרים המומלצים, ואיך צובעים בלי להשאיר סימנים. היא עברה ביננו ודאגה לתקן ולהדגים על הרהיט עצמו. ממש הרגשתי שהיא רוצה ללמד ולהעביר את הידע שלה. זה לא מובן מאליו, השתתפתי בסדנאות בהן הרגשתי שהמדריכה "מתקמצנת" על הידע וצריך "לחלוב" אותו ממנה. 

אז מה שיפצתי? אתן שואלות. שיפצתי שידת לילה של ביתי עדי. המטרה הייתה להפוך את השידה החומה (שקיבלתי מאחותי) לשידה לבנה עם פסים אדומים כמו שעשיתי לעידו. והנה קצת תמונות מהסדנא:
שכבה ראשונה - פריימר


לאחר שתי שכבות של צבע לבן - מסמנים את הפסים עם מסקינטייפ

מתחילים לצבוע באדום
הפסים יצאו מהמם, את שכבת הלכה כבר מרחתי בבית
יש! סיימתי

במקום של עדי

את כל הסדנאות של ענת תוכלו לראות באתר היפה שלה (ולא, אין לי אחוזים).

ומי שרצתה לשמוע עוד על סדנאת הפינטרסט שלי, הנה זה בא.

* סדנאת פינטרסט:
פינטרסט הינו מנוע החיפוש מספר שתיים אחרי גוגל. לא מפתיע בהתחשב בזה שהעולם הוירטואלי אוהב חיפוש ויזואלי ושימוש בתמונות. בשנים האחרונות, גם בעלי אתרים הבינו שפינטרסט יכול להביא להם תנועה ומכירות. אנשים שמגיעים מפינטרסט לאתר שלך הם "חצי מבושלים". הם אהבו ושמרו על התמונה, ועכשיו הם מוכנים לרכוש. תוסיפו לכך את העובדה שהמון אנשים גולשים בפינטרסט (הרבה יותר מאשר לאתר שלכם) ותבינו למה כדאי להיות שם. 
בסדנאות שלי אני מלמדת כל מה שצריך לדעת כדי לנהל פרופיל עיסקי מצליח בפינטרסט. אני מתחילה בבסיס (מה זו נעיצה, נעיצה חוזרת, נעיצה עשירה, לוח, לוח משותף וכן הלאה) וממשיכה לחומרים מתקדמים יותר כמו חשבון עיסקי, הבנת הסטטיסטיקות וגיבוש אסטרטגית נעיצות. 
הסדנאות הן מעשיות: הבנות מגיעות עם המחשב שלהן ואנחנו עובדות יחד על כל החומר הנלמד, ובדרך אני גם נותנת טיפים להתנהלות יעילה יותר בעבודה השוטפת שלנו מול מחשב.
בהמשך יש בנות שרוצות יעוץ פרטי או ניהול חשבון, שגם הם שירותים שאני מספקת. 
את הסדנאות אני מפרסמת בקבוצה הכי שווה בפייסבוק "פינטרסט ולא אחרת - הקבוצה של לירון שבס". תוכלו למצוא בקבוצה גם שאלות ותשובות של תלמידים, ותובנות של אנשים שכבר ניסו ונהנו. וזה העמוד שלי בפינטרסט מזמינה אתכן לעקוב. 

** מועד קרוב: ב5 ליוני יש סדנא בזיכרון יעקוב, עלותה 235 ש"ח. מהרו להרשם כי מספר המקומות מוגבל!! לרישום לחצו פה. אם רציתן סדנא ולא הספקתן, אנא צרו איתי קשר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה