Translate

חפש בבלוג זה

20.4.2017

איפה היינו ומה עשינו: מקומות ששווה לבקר בהם עם הילדים


פסח נגמר (נשימת הקלה) וזה הזמן להרהר ולהזכר, וגם להמליץ לכן לאן הכי כדאי לקחת את הילדודס בשבתות הבאות עלינו לטובה. האמת היא שבדרך כלל, אני מודה, אנחנו הורים עצלנים שלא אוהבים להתרחק יותר מדי מהבית, אבל השנה ממש התעלינו על עצמינו ויצאנו בכל יום לטייל.

זה התחיל עוד בשבת שלפני החג, בטיול לספארי (ותזכרו את הפילים כי פיל שמופיע במערכה הראשונה, הרי שנידון לחצרר במערכה השלישית). הגדול (בן 7) התרגש מאד כבר בכניסה למראה הזברות וההיפופוטמים. הקטנה (בת 3) רק רצתה כבר לצאת ולהתחיל את מה שמבחינתה הוא הספארי (שאינו כולל את הנסיעה שלפני). 
עידו ואני בחולצות תואמות

העז הייתה עסוקה בהעלאת גירה וממש לא התעניינה בקש. עדי החליטה שהיא לועסת מסטיק.
בערב החג חגגנו לעדי את יום הולדתה השלישי והשמחה הייתה רבה. אוסף המתנות שקיבלנו בהחלט מאתגר את שיטות האיחסון שלי, אבל היא מבסוטה וזה מה שחשוב.
ילדת היומולדת קיבלה עוגה בצורת רכבת והייתה מרוצה מאד (נ.ב. העוגה ללא גלוטן)
בחג עצמו נסענו לחיפה, למדעטק. היה פשוט מהמם! אני ממליצה בחום לבקר בהקדם. שני הילדים היו מרותקים ואם עדי לא הייתה נשברת מעייפות בשעות הצהריים סביר להניח שהיינו מבלים שם עד הערב. עידו כבר הזמין סיור נוסף. כמה המלצות קטנות: הראשונה, קחו בגדים להחלפה כי בפינת הגיל הרך יש משחקי מים ותאמינו לי, אף אחד מכם לא ישאר יבש. השניה, הביאו ארוחת צהריים כי בית הקפה שיש שם דל והאטרקציות מרובות.
משחקי מים

איפה הגוף שלי?
בחול המועד נסענו ללטרון לראות טנקים, מה שמאד הלהיב את הבנים ומאד שיעמם את הבנות. אני מוכרחה להגיד שחשתי לא בנוח לנוכח המפגש בין ילדי שלומדים כל הזמן ש"אסור להרביץ" לבין כל כלי המלחמה שהוצגו שם (הרי ברור לכולנו שכל כלי שמוצג, רווי בדם).
משחקי מלחמה
תחנה נוספת הייתה המערות בבית גוברין. זו הייתה חויה מאד טובה ואני ממליצה בחום. בכניסה קיבלנו מפה עם הסברים ומסלול. המקום מאד מסודר ומשולט. הילדים היו באקסטזה, במיוחד במערת המבוך אותה עשינו פעמיים. ההסברים על התקופה ההלניסטית מאד עניינו את עידו, את עדי פחות.
עידו בצילום אומנותי
שאר הפסח היה מוקדש לסבתות, גינות, ושיעורים בחשבון ועיברית.

זוכרים את הפיל מההתחלה? אז הנה הוא מגיע שוב והפעם בצורה הרכה שלו. הפסח הזה הספקתי גם ליצור (בזכות בן זוגי שלקח את הילדים לסבתא או לגינה). הפיל הראשון נקרא בשם סער על שם מי שקיבל אותו

סער הפיל
אפשר לקנות אותו פה.
הפיל השני נתפר על גב הסווצ'ר של עידו כמחווה לסער המקורי
סער הפיל
איך היה החג שלכן? עשיתן משהו מעניין? אשמח לשמוע על כך.
נשיקות,
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה