Translate

חפש בבלוג זה

27.9.2016

מה זה שמנמן עם ארבע רגליים?


את שרפרפי הצמיג אני רואה כבר זמן מה בכל מני קבוצות יצירה, סדנאות ובפינטרסט (אפילו פתחתי לוח בנושא), ולכן כשנאלצתי להחליף צמיגים במכונית, ביקשתי להביא את הצמיגים הישנים הביתה למטרת יצירה.

כמו המון פרוייקטים אחרים, גם הפרוייקט הזה חיכה לי זמן רב: הייתי צריכה להבין עם מה צובעים ואיך סוגרים. בשרפרפים שראיתי ברשת החלק העליון העשוי בד היה משודך לפלטת העץ, ולי זה לא התאים. בכל זאת יש לי שני ילדים קטנים בבית ואני רוצה את האופציה לכבס.
אז הנה מה שלמדתי בדרך, וגם התוצאות:

את הצמיג ניקיתי היטב במים ובסבון ואז ייבשתי במטלית יבשה. אחר כך צבעתי בשאבי שיק שנשאר לי מפרוייקט השידה. הצבע נתפס מצויין ואחרי 3 שכבות וקצת תיקונים הייתי מרוצה 
הזמנתי במחסן עצים עיגולי עץ בקוטר המתאים. אם אתן מתכננות לעשות זאת דעו שבפלטת עץ נכנסים כ- 8 עיגולים (אני הייתי צריכה קוטר של 56 ס"מ) אני ממליצה למצוא שותפות שמעוניינות ולקנות יחד, אחרת תשלמו המון כסף על שני עיגולים...
עיגול אחד צבעתי בשאבי שיק (העליון) ובעיגול השני (התחתון) רק את השוליים.

לאחר שהכל היה צבוע, הברגתי את שני העיגולים לצמיג ולעיגול התחתון הברגתי רגליים מגניבות שקניתי בכלום כסף באיביי (חפשו furniture legs ותמצאו המון)

לבסוף חתכתי עיגול בקוטר זהה (56 ס"מ) מספוג ותפרתי לו כיסוי. 

על מנת שהכיסוי יהיה כביס, תפרתי לכיסוי סקוטצ' שאת חלקו השני שידכתי לפלטה העליונה עם אקדח סיכות:



וזהו, סיימתי. זה לקח לא מעט זמן, משאבים ומאמץ אבל יצא מהמם.

את הארנבונים החמודים אפשר להשיג בחנות שלי, אל תשכחנה שיש לכן הנחה של 15% בהקשת קוד קופון DODALIRON.

שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה!

3 תגובות:

  1. תודה על השיתוף
    מגניב, אצלי זה בתוכנית כבר מלא שנים,
    שנה טובה

    השבמחק