Translate

חפש בבלוג זה

12.7.2016

העיקר שיהיה שמח - עיצוב הבית



עידודו שלי כבר בן 6.5 והגיע הזמן להגשים לו חלום ישן: ללמד אותו לתפור. מאש שהפציע עלינו יולי, ואיתו הקייטנה, יש לנו ימי שישי ביחד וזו הזדמנות נהדרת ללמד אותו לתפור. בשיעור הראשון נתתי לו להרגיש את המכונה ולתפור קווים ישרים, ויחד תפרנו תיק קטן. 



הפעם תסלחו לי על איכות התמונה, היא הייתה ספונטאנית וחשוכה מדי
בשיעור השני החלטתי לנצל את כישוריו כדי לקדם פרוייקט שמחכה לי הרבה זמן: כריות לסלון. כרית אחת הוא תפר ביחד איתי, ואת השניה כבר השלמתי לבד... 

את ההשראה לצבעים ולדוגמא לקחתי משני כסאות האיקאה הצבעוניים שמיועדים במקור למשרד, אבל אני שמתי בסלון, עם שטיח בשחור-לבן



כפי שהבטחתי ברשומה הקודמת, 3 האפונים בתרמיל הצטרפו לחנות שלי, פה ואם אתן חושקות בהן אז יש לכן הנחה בהקשת קוד קופון DODALIRON (לדעתי זה מתנה מדהימה למי שמצפה לילד שלישי). 

והנה טיזר למוצר נוסף שיעלה בימים הקרובים, מדובר בבובה בצורת כף יד, בובה שמתאימה לתינוקות שאוהבים לתפוס אצבעות... 
ועד לפעם הבאה, שיהיה לכן אחלה שבוע!
לירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה