Translate

חפש בבלוג זה

23.10.2014

מזכרת לתמיד. הדרכה: טביעות ידיים\רגליים של הילדים



הילדים גדלים כ"כ מהר. בכל יום יש התרגשויות חדשות עד כי קצת שוכחים את הישנות, אז רציתי להכין מזכרת, משהו שילווה אותי עוד שנים ויזכיר לי כמה קטנים הם היו...
החלטתי להטביע את ידיהם (ורגליהם), כמו כן הייתי נחושה בדעתי להשתמש בחומרים שכבר יש לי בבית. הפרוייקט התחיל אי שם ביולי והסתיים רק היום (ככה זה אצלי כשיש לי פרוייקטים ארועי טווח, אני מורחת...)

הנה התהליך:
בהתחלה לקחתי 2 פאזלים לאמבטיה, שממש כבר לא מעניינים אף אחד. 

רצועות גבס, מספריים ומים

גזרתי את הרצועות

טבלתי במים וציפיתי את הפאזל 

לאחר הייבוש, צבעתי כל פאזל בצבע בהיר, ואז בעזרת מסקינטייפ סימנתי פסים וצבעתי בגוון כהה יותר (כחולים לבן, סגולים לבת)


וזה מה שיצא


אחר כך הטבענו את היד של המהמם והרגליים של המהממת


בשלב זה רציתי להוסיף כיתוב שכולל את שם הילד + תאריך ההטבעה. לשם כך העתקתי תחילה את גודל הציור לדף


ותכננתי איך יראה הכיתוב

העברתי את הכיתוב לציור בעזרת נייר גרפית לבן, צבעתי ו... טדדה!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה