Translate

חפש בבלוג זה

27.3.2011

בקטנה

לקחתי לי יום חופש, למה? ככה סתם, לנקות קצת ת'נשמה. לא ממש היה לי כח להתחיל בפרוייקט יצירתי שכרוח בבלאגן הרגיל אז הלכתי על דברים בקטנה, בעיקר סיימתי דברים שכבר התחלתי ממזמן ו"ניקיתי את השולחן", והנה מה שעשיתי:
נרות - תמיד רציתי להמיס את אלה שאני כבר לא אוהבת ולצקת חדשים, אז סוף סוף עשיתי את זה. מסקנה: יותר מדי באלגן וסרחון, לא שווה את ההשקעה. מחשבה נוספת: אני כנראה אאעשה זאת שוב (כי ככה אני). אז ככה זה נראה לפני:
וככה אחרי
כמובן שצילמתי את הצד הטוב, זה לא כ"כ מוצלח כמו שזה נראה... 
והנה עוד 2 קטנים
פרוייקט שני שכבר חיכה לי המון זמן, הם פקקי השעם. יש לי איזה מליון, אני ממש אוהבת אותם, אבל מה לעזאזל עושים איתם? אז ניצלתי כמה מהם ועשיתי לי סיכה לשיער:

פרוייק שלישי שחיכה לי הוא הפימו. היו לי שאריות פימו באדום ולבן. אז עשיתי כמה כפתורים וגם דמויות קטנות שישולבו בציורים. מסקנה: אותה המסקנה הישנה, פימו זה מבאס, צריך ללוש המון ומה שבכל זאת נשאר לי אחרי היום יחכה עוד שנתיים :)
ואופס... נגמר לי היום :(.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה